26/4-10

Fasiken den som hade bokat tvättis hade inte försovit sig. Typiskt! Men jag har andra planer för dagen =) Ska städa av här hemma sen ska jum-jum och jag ut och gå i det fina vädret. Tror promenaden får bli innan lunch och städning efter. Jimpa kommer hem sent ikväll så jag tänkte ha middagen klar när han kommer innanför dörren, får se vad jag hittar på. Enchiladas tror jag att det får bli...eller pasta? Jaja något gott iaf! Senare på kvällen ska vi spendera lite tid med Tom och Johanna som har varit i Kalmar hela helgen. Hoppas det inte blir för sent bara så vi har hunnit bli trötta, fy fan vilka gammlingar vi är haha. Annars finns det ju många dagar kvar denna vecka =)

Nu börjar våra bästa år så vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback