29/4-10

Så nu har jag äntligen städat klart här hemma. MMMMM va gott det lukat här hemma =) Hoppas nu bara att Tom och Johanna kommer hit på fika ikväll för jag har till och med varit flitig och köpt fikabröd. Annars blir det ju massa gott för mig och Jim ikväll hehe ;)

För övrigt så sitter jag här och längtar massor tills imorgon. Hela dagen kommer bli super rolig. Jum-Jum och jag ska sova ut ordentligt och sedan ta en lång promenad. Jim jobbar bara halvdag så han ska ta med mamma till södertälje när dom åker från stan. Sen ska jag, mamma, sanna och jim äta lunch på eagles, hoppas att solen är lika fint som just nu =) På kvällen så ska jag och jim på bröllop och efter vigseln åker vi ut till viksberg för att fortsätta "fira" valborg. Åh va roligt det ska bli!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag luktar fräscht tills ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååå, jag som ÄLSKAR fikabröd!

2010-04-29 @ 15:39:06
URL: http://johannabredenberg.blogg.se/
Postat av: Daniella

Haha i know =)

2010-04-30 @ 09:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback