4/4-10

Nu har alla åkt hem. Med alla menar jag mamma, sanna, tom och johanna. Katta har åkt till jobbet. Jim sitter och spelar sitt nya Prison Break spel och Kenta tittar på. Lugnt här "hemma" vill säga, skönt! Jag har tvättat mitt löshår och fått i mig några glas påskmust så nu är jag back on track. Fick i mig ett glas vin för mycket så var ganska skönt att middagen började tidigt och slutade likaså. Herre gud hela huvudet börjar snurra så fort jag får i mig ett glas vin, bir väl så när man dricker så sällan.

Snart ska jag hoppa in i duschen så jag kan bädda ner mig till ballar av stål =) Hörs imorgon. Efter jobbet ska vi upp till lägenheten och skruva ihop alla vardagsrumms möbler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback