4/4-10

Oj nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen! Det är alltid samma visa när jag jobbar =) Kan ju köra en liten snabb uppdatering för snart ska jag öppna butiken (lugn Mia jag har hunnit både damsugit och moppat golvet, hehe). Under den såkallade påskledigheten så har jag och jim hunnit med massa grejer. Bland annat två middagar med familj än så länge, kommer ytterliggare en till ikväll. Vi har varit på Ikea - igen, och som ni såg i nerstående inlägg även varit en sväng i skärholmen. Har dessutom gjort stan här hemma och tömt butiker på kläder. Hunnit med en mysig sen lunch på olearys och även druckigt drinkar på Eagles. Effektiva va? Haha. Ledig - my ass! Nu kommer vi nog spendera tid i lägenheten, måla sovrum osv så allt är klart till nästa helg. Hoppas verkligen att vi kan flytta in nästa helg.

Vi hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback