6/4-10

Oj vad jag har hunnit med massor på min rast idag =) Struntade i att äta idag på rasten eftersom jag tog den så pass sent, lika bra att hålla sig till middagen då. Nu har jag köpt fonder hit och dit, hoppas Jim blir nöjd av resultatet. Dom går ju himmla bra nu, speciellt östeuropa och ryssland finderna, så det var lika bra att köpa lite till utöver månadssparandet. Handpenning till huset ;) Efter jobbet ska jim och jag till Ikea. Känns som att vi bor där numera men vi måste köpa ben till en av våra hyllgrejer som vi ska ha i vardagsrummet. Hade visst bara till en av dom hemma, hehe.

Nu ska jag glo runt lite på allas bloggar och sedan återgå till arbetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback