6/4-10

God morgon!
Vaknade iofs för ett bra tag sedan och har redan hunnit fixa iordning mig men har inte hunnit med att göra min dagliga koll på alla bloggar =) Somnade väldans sent igår och var lagom seg imorse när det var dags att stiga upp. Snart ska jag åka ner till jobbet men först måste jag slänga i mig lite frulle. Jimpa ringde och talade om att Tom hade börjat kakla vårat badrum så nu är det inte långt kvar. Skönt! Vi sa att han skulle hitta på något roligt i badrummet så får se hur det blir. Det brukar ju alltid vara standard grejer när man får välja till hyresrätter men det lönar sig när jims bror fixar badrummet, hehe. Tror det kommer bli super fint =)

Vi hörs senare hörni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback