7/4-10

God morgon allesammans!
Natten som var var inte ett dugg bättre. Jag kan inte förmå mig till att somna på nätterna här längre. Snälla låt vår lägenhet vara klar till helgen! När jag vaknade imorse så kände jag mig inte alls utvilad vilket har lett till en sån där "jag vill bara ligga under täcket och inte visa mig bland folk idag" dag. Hatar att ha sådanna dagar så jag planerar att övervinna känslan. Har för det första tagit en lång morgondusch, satt på mig nya fina underkläder (man känner sig alltid finare med nya underkläder, eller hur!?) och sedan planerat in en sväng till Ikea, ska försöka få med mig Sanna. Sen får vi se om det blir av eller inte hehe ;)

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, vi hörs senare...
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback