8/4-10

God morgon!
I natt sov jag betydligt bättre. Anagligen eftersom jag deckade av förskylningen och huvudvärken. Har proppat i mig alvedon enda sen i går så  hoppas det släpper snart. Jim har åmat sig sedan skärtorsdagen om en jäkla förskylning och jag valde att tro att han hittade på för att få lite uppmärksamhet (ni vet hur killar blir när dom blir sjuka). Så nu vill jag bara passa på att be om ursäkt älskling för att jag hånade dig och din "förskylning". Detta är ett rent helvete! Så, bra, då var det gjort.

Nu kan jag fortsätta uppdatera er om lägenheten. Under 6 månader har Jim och jag handdiskat eftersom vår diskmaskin pajjade, ni kanske kommer ihåg den här händelsen? Vi bad pappa komma upp till lägenheten igår och titta på den för att kolla om han kan få liv i den. Han kollade rör och sedan kollade han på oss med ett litet flin och sa "man kanske ska sätta på vattnet om man vill att diskmaskinen ska fungera" så snurrade han på en grej och huxflux så fungerade den. Fan va dum man kände sig då, haha. Men skönt att den funkar igen! Idag ska förövrigt all inredning till toan in, dusch, toa sists osv. Så vi kommer flytta in på fredag efter jobbet. Så - jävla - skönt! På förmiddagen på fredag kommer en städfirma vara där och göra ordning så det kommer vara underbart att kliva innanför dörren.

Ikväll efter jobbet så ska vi åka upp till lägenheten och fixa precis allt. Kläderna ska in i garderoben, gardinstänger ska upp och sängen ska bäddas rent, allt ska vara klart. Gud va underbart! Ska se om vi även hinner åka och storhandla så vi kan fylla kylskåpet med massa god mat eftersom det är tomt där hemma nu.

Nu ska jag fixa iordning mig och sedan vila innan jag får skjuts ner till jobbet. Vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback