12/2-10

Nu börjar vi komma lite till ro här ute. Känns fortfarande väldigt ovant att inte bo ensam med Jim. Men ge det några dagar till så har vi väl vant oss. Vi har ju iaf vårat egna lilla hus som vi bor i. Ikväll kommer Tom och Johanna hit på middag. Det bjuds på tacos och let´s dance, hehe. Toppen fredag om ni frågar mig ;) Men innan det ska jag jobba. Katta ska köra ner mig om någon timme så ska jag bara köra ett snabbt jobb pass. Blir dock ingen träning idag. Känns som att många människor vill träna på fredgar så dom känner sig super fina när dom går ut på krogen på kvällen, och jag som helst vill träna i lugn och ro och slippa vänta på min tur får träna lördag och söndag istället. Blir lika bra det. Har hunnit med en lång promenix med Jum-Jum på förmiddagen så jag ligger inte på latsidan iaf. 2 cm hade försvunnit på min midja under den första veckan, hoppas på med denna vecka, men det får vi se på måndag.

Nu ska jag kolla på våra bästa år, hörs senare!
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback