2/2-10

Ojojoj nu är jag heeelt slut i mina ben. Först körde jag kondition på crosstrainern och sedan körde jag alla ben maskiner. Fy satan! Tror inte jag kommer kunna gå imorgon, haha. Tur att Emelie kanske ska komma hit så jag slipper röra mig ut fläcken. Eller kanske får gå till affären för att fixa något åt oss att fika med =) Hoppas att hon kan komma förbi iaf. Imorgon är det även Jims sista jobbdag denna vecka. Sötnosen har tagiot ledigt resten av veckan så vi ska hinna göra massa grejer. Eller vem försöker jag lura? Vi ska bara mysa och plöja pristonbreak, en sväng till Ikea ska vi väl hinna med också.

Nu är Jim på hockey, så jag hinner ha lite Daniella tid. Ska bada, ha en ansiktsmask och plocka ögonbryn. Borde färga håret också men vill vänta liiiite till.

Vi hörs senare, Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback