24/2-10

God morgon!

Det blev en riktig sovmorgon idag märkte jag. Jag har börjat sova hur mycket som helst, men det är säkert kroppens sätt att återhämta sig så det är väl bara att sova på. Nu börjar ändringen av medicinen visa lite positiva sidor iaf. Hoppas att det kommer bli bra.

Går kvällen var super mysig. Emelie var tvungen att jobba så jag spenderade hela kvällen med Jim. Vi köpte hem massa god mat och gott bubbel att dricka. Vi låg i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord. Super mysigt <3 På torsdag ska vi ju fira mig på riktigt. Jim har planerat in en mysig middag på någon resturang där vi ska sitta hela kvällen och bara njuta av varandras sällskap. Åh blir helt pirr pirr kär när jag tänker på det!

Nu ska jag put some makeup on så jag inte går runt och ser ut som en levande zombie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback