25/2-10

Nu har mormor precis åkt härifrån. Sockerkakan var lyckad och kaffet vart gott =) Nu funderar jag över om jag ska ta mig ner till gymmet eller om jag ska försöka få med mig Katta till djurmagasinet. Tror jag röstar på det sistnämnda ;)

Ikväll ska jag och Jim ut och fira min födelsedag. Haha måste passa på nu när lönen har kommit! Dessutom måste det firas att det var Jims sista dag på Mälarsanering, för på måndag börjar han som ansvarig fuktgrejsimojs hos pappa på Dry-It. Gud va min älskling är bäst på sitt jobb <3 Är så stolt över honom som har slitit och verkligen blivit otroligt duktig på sitt jobb, nu belönas han med sitt drömjobb!

Nu ska jag kolla på mannen som talar med hundar, smell you later ;)


me today...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback