26/2-10

Det var en väldans lyckad kväll igår. Det första vi ser när vi går in på Barollo är Jellos och Johannas nyllen, samt ett helt Maxi gäng. Tjittjattade lite med dom och sedan gick vi till vårat bord för att beställa in mat och dryck. Jag åt såklart skaldjurspastan, det äter jag där varje gång. Den är så fruktansvärt god! Kom hem vid halv elva tiden och la oss och pratade och myste. Tack för en super trevlig kväll darling <3

Nu ligger jag i sängen och väntar på att håret ska torka. Hatar att ha blött hår men gillar inte att föna heller. Jim håller på med några styrke maskiner. Om en timme ska vi åka och hämta ut Jims nya bil och hans mobil. Sen blir det raka vägen ner på stan för att shoppa lite och strosa runt tills jag börjar jobba vid fyra tiden.

Vi hörs senare ikväll
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback