8/2-10

God förmiddag allesammns!
Känner mig lagom trött i kroppen efter träningen igår, men ska nog hinna med ett litet pass idag också ska ni se. Jim kommer hem redan vid två eftersom hyresvärden kommer hit och ska kolla fuktskadan hemma hos oss. Skönt att Jim jobbar med sånt så han får fixa allt och se så allt blir bra gjort. Mitt jobb idag blir att städa ordnng här hemma så vi slipper skämas inför Heiki, men det ska väl inte blir något problem.

Hoppas att alla har haft en bra helg föresten. Min har varit toppen! I fredags kom Sanna och pappa hit på middag. Vi spelade wii och drack bubbel. Jätte trevligt. Vi passade även på att gratta Sanna som fyllde 19 år igår. I lördags så gick vi ner till Coffe och Katta, Jims kusin som har flyttat in i samma hus, och kollade på Melodifestivalen. Är aningen besviken på alla bidrag, hoppas nästa vecka blir vassare.

Nu ska jag kolla på våra bästa år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback