29/1-10

Oj va tiden har gått fort. Snart måste jag börja göra mig iordning inför jobbet. Tror inte mina kära arbetskollegor skulle uppskatta om jag kom till jobbet så som jag ser ut nu, haha =) Hundhåriga mjukisar, skitig t-shirt och slarvigt uppsatt hår. Mmm sexiii ;) Nej jag måste nog piffa till mig en aning, det är ju ändå fredag. Efter jobbet blir det hem och fixa middag fort och sedan ära framför tv:n eftersom det är lets dance. Mysigt! Hela helgen kommer vara lugn, suprise? Imorgon ska jim och jag vara ute i viksberg på kvällen heeeelt ensamma eftersom både Katta och Kenta ska bort, ska iofs hinna med en sväng till Tom och Johanna också, men dom bor ju bara några kvarter nedanför, smidigt!

Nehe hörni, vi hörs senare!
Daniella


Jag önskar mig en pool, en solstol och 28 grader varmt
i födelsedagspressent! Deal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback