31/1-10

Men herregud va blogg.se strular! Har inte kunnat blogga från min data på flera dagar =/ Dessutom har våran data hemma kolapsat så Jim fick åka och köpa en ny. Nu har vi en superfin Samsung Notebook, en röd. Ville ha en rosa men det fanns inte, men en röd är ju roligare än svart iaf, hehe.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få öppna butiken, har fixat och donat här ett tag nu så nu är det tipptopp =) Håller tummarna för mycket kunder! Kom gärna in om ni har vägarna förbi vetja!

Efter jobbet blir det en sväng till Maxi och sen ut till tom och johanna om jag inte missminner mig? Roligt =)

Nu ska jag byta från julmusik i högtalarna, vi hörs senare!
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback