Helgen

Precis som jag trodde så har det varit en super helg! Fredagen var super mysig hemma hos mamma där det bjöds på god mat och bubbel, kollade också på Lets Dance. Hade planerat en lång sovmorgon på lördagen men Jim väckte mif vid nio tiden. Jag gjorde en fuling och hoppade över träningen, ville bara spendera tid med jimpa - inte ofta vi är lediga ihop! På eftermiddagen åkte vi ut till Viksberg. Hälsade på Tom som var ensam hemma. Spenderade några timmar där, snodde Priston Break boxarna så när Jim och jag kom hem bänkade vi oss framför tv´n och kollade i flera timmar. Hann ändå med att dricka lite vin och spela spel innan maten. Idag har jag jobbat, alltid lika kul =) Efter att jim hämtade mig så åkte vi hem och kollade på mer Priston Break, börjar fastna för den serien nu. Har inte sett ett avsnitt innan så det ska bli kul att följa.

Imorgon är det träning som står på schemat, SKÖNT!

Vi hörs imorgon, Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback