Stor städning idag...

Blir ingen träning idag. Måste st'da och dessutom har jag en förjävlig träningsvärk i hela kroppen, haha. Men ska gå ner inna jobbet imorgon och köra kondition och mage. Skönt =) Då känner man sig fräsch sen på jobbet, härligt. Är min lediga helg (lördag) denna helg så det blir en middag hos mamma på fredag med lite bubbel och god mat. Jim får äran att köra men vi kan säkert dricka lite vin och mysa när vi kommer hem sen ändå. Åh jag känner på mig att det blir en toppen helg! Ikväll ska vi ut till Tom och Johanna en snabbis och se hur huset har blivit. Tror Tom redan hade bytt käksluckor och flyttat runt i köket, som redan var fint! Haha men det blir bäl så, har man hus så finns det alltid saker att göra. Åh va avis jag är...Men vi ska ju iaf till Grekland, kan ju låsas som att det går och jämföra med att skaffa hus ;)

Hörs senare, Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback