Vuxen...

Innan jag somnade igår låg jag och tänkte på att jag faktiskt fyller 21 snart. Herregud! Då är man verkligen vuxen, 21 liksom. Då är man ju inte långt ifrån 25 =O Jim och jag har så många mål som vi ska hinna med innan vi är 25 så det är väl bara att sätta igång. Nu har vi 4 år på oss att göra massa stora saker, shiiiit. Men det kommer bli så bra så. Men herregud 21 år! Snart kommer jag vara närmare pensionen än studenten...Jaja, detta ska "firas" med ett öppethus den 20 februari mellan ett och halv tre. Usch då måste jag fixa massa bullar och trams.

Nu ska jag dricka ett glas proviva och ge mig iväg till gymmet. Hårdträning nu!

Vi hörs senare, Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback