11/6-10

För en stund sedan åkte Jimpa till golfbanan för att spela med hans pappa och bror. Vet inte om det är så mysigt i det här vädret men dom har säkert trevligt ändå =) Själv har jag passat på att diska och förbreda middagen tills ikväll. Vi bestämmer ju middag varannan dag nu på semestern, hehe. Igår försökte Jim impa med oxfilé så jag kan lika gärna lägga mig men måste ju försöka göra något bra ändå. Tyvär så hade jag inte mer fantasi än tacos men jag tycker iaf att det är super gott =)

Vi hörs senare
Daniella


p.s jag tänker inte sitta och försvara vårat val av bröllop. Om någon har synpunkter så behåll dom för er själva eller ta det face to face istället. Tänk att man inte kan vara glad för någon annans skull, sorgligt!


Snart är det du och jag mot världen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det handlar nog inte om att "inte vara glad" för någons skull. snarare att man kanske blir ledsen över att inte bli bjuden och vara med och fira denna lyckliga dag! skulle jag nog tippa på!

2010-06-11 @ 19:26:29
Postat av: old friend

Jag hoppas att ni kommer få en fantastisk dag!

2010-06-12 @ 12:19:37
Postat av: Daniella

Tack så mycket "old friend" =)

2010-06-12 @ 14:27:00
Postat av: Tanya

Kul att ni ska gifta er! grattis :) Kommer bli jättebra :D

2010-06-13 @ 13:14:22
URL: http://tanya.devote.se
Postat av: Daniella

Tack Tanya =)

2010-06-13 @ 14:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback