12/6-10

Jag måste ha världens underbaraste lillasyster. Hon ringde för en stund sedan för att göra lite planer inför måndag. Hon ska komma hit på morgonen och hjälpa mig att testa olika brudfrisyrer. Eftersom det här är ett litet intimt bröllop har vi bestämt att vi ska göra allt själva och inte lägga massa pengar på håruppsättningar och sminkning. Sanna talde iaf om att eftersom jag promt har sagt nej till en möhippa så ville hon åtmindstonde ta mig ut på en mysig lunch med god mat och en flaska vin. Låter helt perfekt enligt mig! Så först blir jag fin i håret och sedan en mysig lunch på det. Vilken toppen måndag jag kommer ha =) Älskar dig <3

Tänk att om en vecka vid den här tiden är jag Daniella Tillberg. Pirr pirr....

Kommentarer
Postat av: Sanna Claesson

Allt för dig min kära <3

2010-06-13 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback