15/6-10

Åhoj va vi har flängt runt idag! Nu är jag hemma igen, Jim är kvar på golfbanan. Efter att jag var klar med Kattas hår såslängde vi i oss middag sen bestämde sig Jim för att det var dags för golf. Medans han gick ut med Tom, Kenta och Christer så var jag lite social med Jims mamma. Jag orkade dock inte vara kvar så länge så Jim får skjuts hem av sin pappa efter golfen.

Känns ganska skönt att ha dagarna fulla med planer nu innan bröllopet. Man kan ändå inte njuta av dagarna och tycka att det är skönt med semester. Nix. Jag går runt med fjärilar i magen och tänker bara på bröllopet på lördag. Vill att dagna ska gå fort nu så vi bara kan pusta ut efter och njuta av resten av semestern i lugn och ro.

Vi hörs imorgon
Daniella


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack ännu en gång för hjälpen med håret! :)

2010-06-15 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback