1/6-10

Nu har jag ränt runt och fixat lite ärenden. Mycket att hålla reda på i mitt lilla huvud. Knäpp som jag är så köpte jag ju "någonting blått" utan att tänka på att klänningen är för kort så hela bandet syns. Jimpa tyckte att det var heeelt okej för att det var lite sexigt, enligt honom. Nu fick jag den kloka ideén att måla mina tånaglar i blått eftersom dom inte syns i skorna. Så nu har jag inhandlat de. Smarto =) Även hårfärg och olika alternativ till hårsmycke är kirrat. Kan inte den stora dagen bara vara här nu nu nu så man kan slappna av och bara njuta av varandra, from here to eternity liksom ;)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du gifta dig??

2010-06-01 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback