16/6-10

God morgon!
Skuttade ner till tvättis för att kolla om någon hade glömt sin tvättid och yes det hade dom. Perfekt! Jim och jag har sprungit upp och ner där några gånger nu. När jag skulle öppna vår ytterdörr för att traska ner så stod det en främande man på andra sidan. Han skulle precis ringa på vår dörr, så vi båda vart lika rädda när jag öppnade och gav ifrån mig ett litet tjut. Haha. Det visaded sig att han var där för att ändra namnet på vår ytterdörr och i trappen och ville bara dubbelkolla en grej med oss. Nu känns allt så verkligt helt plötsligt! Vi satte viserligen upp en liten lapp under brevlådan där det står Claesson på så posten ska komma rätt innan alla ändringar har klaffat. Men enligt dörren så heter jag redan Tillberg och det känns så coolt =)

Nu ska jag fortsätta kolla på våra bästa år, vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback