18/6-10

Idag har vi fixat med dom allra sista detaljerna inför imorgon. Väskan är packad till hotelnatten och spa, kläderna är fram plockade och naglarna är dit satta. Nu njuter vi av ett glas rose och inväntar morgondagen. Ikväll ska vi äta middag med Coffe och Katta för att tänka på annatså nerverna lugnar ner sig lite. Känns skönt att det både åskar, blixtrar och regnar idag så det kan vara fint väder imorgon. Hoppas hoppas!

Nu ska jag mysa med min blivade man så hörs vi av senare. Tror inte det blir ikväll eller imorgon eftersom det är lite annat att tänka på, hehe. Lägger in min nya blogg senare ikväll så ni får följa mig där, kanske slänger in några smsbloggar från spat på söndag.


Jag (osminkad) just nu. Blev inte orange av spray tannen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback