3/6-10

God morgon!
Jag har redan varit första vändan i tvättis. Blev bara en maskin, as skönt. Nu när det blir semester så vill jag inte ha massa tvätt liggandes, värsta som finns. Jaja snart ska jag sluta tjata om den här jäkla semestern eftersom idag jobbar jag mina sista timmar och sen bara njuter jag med min Jim i en månad. Lycka <3

Nu ska jag promenixa ut med vovven innan vi får gå och hänga tvätten. Förövrigt så plockade jag första fästingen på jum-jum idag. Alltså inte för den här säsongen utan någonsin! Hunden har aldrig haft en fästing innan. Jag som trodde att han var en mirakel hund, men icke. Får han en till inom kort så är det frontline eller fästinghalsband som gäller. Vilket är bäst?

Vi hörs senare
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback