4/6-10

Kvällen har bestått av grillning och ett glas vin. Har även varit ute i skogen med Jum-Jum. Han slutade äntligen blöda på eftermiddagen och nu är han som om inget har hänt. Pjuh! Jag har aldrig klippt i pulpan förut så jag blev lite skakis...

Nu har Jim gått och lagt sig medans jag sitter uppe och kollar på Cast away. Det kommer nog ta några dagar innan vi kommer in i samma dygnsrytm. Men vad gör de? Vi har en hel månad på oss =)

Imorgon ska vi upp tidigt för att vara hundvakt åt lille Skorpan. På eftermiddagen blir det till att fira Sanna som tog studenten idag. Är så himmla stolt över min syster. Trots alla motgångar så har hon varit så duktig och kämpat på. Älskar dig <3

Vi hörs imorgon
Daniella


Kommentarer
Postat av: Anonym

va du inte med när hon tog studenten? varför?

2010-06-05 @ 08:58:26
Postat av: Daniella

För att hon har gått i skolan i Hällefors. Vi firade hennes student igår hemma i södertälje istället =)

2010-06-06 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback