10/3-10

Ojojoj vilken träningsvärk jag har! Peter körde inte snällt med mig igår vill jag lova. Var dock sista gången som jag hade han igår så det kanske var bra ändå =) Fick ett helkropps pass och ett uppläg på hur jag ska nå mina mål. Nu jävlar ska det tränas. 5 dagar i veckan, varav 3 av dom är endast konditionspass dom resterande 2 kör jag styrk (måste dock köra 20 min kondition innan jag börjar träna styrkan också). Herre jävlar va ont jag kommer ha i kroppen. Idag utnyttjar jag en av mina två vilo dagar. Den andra kör jag på lördag då jag även passar på att köra min "unnardag". Tror detta kommer bli riktigt bra. Bara jag inte stirrar mig blind på vågen. Peter sa nämligen att jag troligen kommer gå upp 1-2 kg första månaden eftersom jag ökar min muskelmassa. Det är vid det laget jag brukar deppa ihop och sluta träna men nu har min underbara Jim lovat att hjälpa mig igenom detta. Dessutom tävlar jag lite med mamma ;) Åh är så peppad!

Nu ska jag ut och jobba lite till, ikväll blir det middag hemma hos pappa och louise för min del. Jim kommer hem sent från träningen så då kan jag roa mig med dom två så länge =)

Vi hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback