16/3-10

Åh jag kan inte sova längre. Har sovit jätte dåligt dom senaste dagarna, alldeles för få timmar per natt. Känns som att jag ligger och tänker för mycket och då är det omöjligt att somna. Tänker på bil, på lägenheten och hur den ska inredas samt all träning och mina mål med det hela. Känner mig helt ur balans när det kommer till sömnen. Har massa energi på dagen som bara sprätter i hela kroppen men sen på eftermiddagarna blir jag helt slut i kroppen och när natten kommer så sover jag oroligt. Tänk va viktigt rätt sömn kan vara, annars blir hela vardagen ur balans. Det här måste fixas. Rensa alla tankar innan man somnar och ventlierna alla ideér med Jim. Hoppas det blir bättre...

Nu ska jag kolla lite tv samtidigt som jag ligger i sänga ifall jag kan somna om, sedan ska jag få i mig lite frukost.

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback