17/3-10

Usch det känns som att jag går på hel spänn hela tiden. Känns som att det är så mycket som det ska fixas och trixas med. Bil, hem, inredning osv. Vill bara flytta hem nu och ha min lilla fina bil så allt är klart. Jäklar vad jag ska köra runt hela dagarna när jag inte jobbar. Djurmagasinet, gymmet, handla inför middagen och massa annat skoj. Tänk att sedan få kliva in i en fin lägenhet, känns inte det helt underbart? Vi var och valde tapeter igår. Fanns inte så värst mycket att välja mellan (akelius är inte så generösa) men vi hittade ändå något som passade oss båda. Blir vit/silvrigt i hela vardagsrummet. Ska köpa alla nya möbler också som ska gå i vitt. Fräscht till sommaren. Funderar på turkost som en liten färgklick på ljus och krukor. Förstår ni att jag siver dåligt när jag bara ligger och planerar sånt här hela tiden. Vill att allt ska vara klart nu nu nu! Tålamod? Njaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback