18/3-10

Oj va jag ångrar gårkvällens beslut angående godiset, fy fan va ont i magen jag fick. Har fortfarande ruggigt ont, usch! Socker är dåligt, så är det bara. Fruktsocker däremot, ananas, jordgubbar och vattenmelon, det går ann =) Blir ingen träning idag heller, känner mig fortfarande lite kraslig så det är lika bra och vänta. Får träna på söndag istället efter jobbet. Kommer bara bli värre annars, inte värt det.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning lite, tycker att man alltid känner sig piggare då. Ge mig ut på en skogspromenad med hunden kanske? Katta ska iväg på kurs så kan inte åka någonstans eftersom hon tar bilen. Längtar tills Stefan ringer och säger att han har hittat den perfekta bilen till mig. Åh lycka <3

Vi hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback