23/3-10

Åh nu är jag väldans lycklig. Kollade på skatteverket om jag fick restskatt eller om jag får tillbaka pengar. Hur skönt som helst att se att jag får tillbaka 11.300 kr! Fick lite mer tillbaka förra året men det här är ju ett bra tillskott till vårt sparkapital. Ska för över några tusenlappar på våra fonder också nu när dom börjar gå riktigt bra igen. Underbart! Kommer nog kunna ha en bra sommar här hemma i Sverige ändå. Jim och jag har inte haft en sverigesommar ännu. Vi har åkt utomlands varje år tillsammans, har iofs hunnit med att tälta på öland, padlat kanot osv också men inte bara varit i sverige. Hoppas vi kan hålla oss här och att sommaren blir riktigt fin! Jävlar va vi ska spara pengar. Ska till och med "snåla" imorgon när vi firar fyra år ihop. Nöjer oss med med lite bio mys, kommer bli lyckat <3

Nu börjar snart en toppen tv kväll så vi hörs imorgon.
Daniella


I sommras hemma hos pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback