23/3-10

Nu är jag "hemma" igen. Inventeringen gick smidigt och väldans fort. Jag har till och med hunnit med ett träningspass. Känns som att jag har hamnat i en svacka gällande träningen, eller jag är allmänt trött överhuvudtaget. Tror nog att det handlar om att jag är less på att inte bo hemma. VILL FLYTTA HEM NU NU NU! Jag vill veta vart alla saker ligger, jag vill kunna skutta omkring naken om jag så skulle vilja och jag vill äta vår mat inte endast keso keso keso och åter keso. Känns som att jag låter otroligt otacksam, men då missförstår ni mig. Är väldigt tacksam att vi har chansen att bo här istället för i en lägenhet som är jätte skitig och dessutom få gå ner till källaren för att duscha eller till och med gå på toa. Är bara less på hela den här grejen nu...Hualigen!

Dags att duscha av sig svetten, hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback