25/3-10

Oj det känns som att jag har varit på språng hela dagen. Efter tandläkaren, som förövrigt gick ganska så bra, så åkte jag ner till Johanna och drack lite tee. Hon är ju hemma nu så det är alltid kul med lite sällskap, Katta låg ovh sov efter att ha jobbat natt. Vi satt och pratade massa bebis snack och kollade in mamma kläder. Verkar som att man ska vara 40+ för att få barn nuförtiden, finns knappt några snygga kläder alls för dom som är i 20års åldern, illa! Efter att ha slappat hemma hos tom och johanna så började det klia i kroppen så vi åkte ner på stan en vända. Kollade kläder åt lille Elliot (stavning??) och även åt Johanna. Jag försökte också hitta något men fann inget som föll i smaken. Jag som alltid brukar hitta massor! Kanske imorgon på lunchen ;) Jim kom ner till stan rutn fyra tiden så då bytte jag sällskap. Johanna fick åka hem och vila fötterna och jimpa och jag traskade vidare. Hittade massaa fint åt honom. Blir alltid lika glad när det är han som vill shoppa eftersom det sker så sällan. Då behöver inte jag få skuldkänslor om jag shoppar imorgon heller hehe. Vi fick även med oss en liten pressent åt Tom och Johanna som vi åkte och lämnade innan vi åkte hem igen. En jätte söt liten napplåda eller va tusan det heter. Haha. Jätte söt iaf =) Vi ska fasiken bli dom bästa farbror och faster som finns, hehe.

Nu sitter jag här hemma. Jim är på hockey med Nicklas. Jag skulle igentligen med men kände att han kunde gå med någon som uppskattar sporten lite mer, hehe. Ikea skjuter vi upp till lördag istället. Katta ska snart iväg och jobba så då blir jag heeelt ensam här hemma. Underbart <3 Sällan man är ensammen här hemma!

Ojj va långt det blev, ursäkta livshistorien haha. Vi hörs imorgon ;)
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback