25/3-10

Usch om tjugo minuter ska jag åka ner till stan för att hinna med min tandläkartid. Har borstat tänderna i en kvart nu så dom borde vara rena och fina. Inte har jag fått i mig någon frukost heller eftersom jag är så sjuhelvetes nervös. Tror inte att jag kan beskriva hur otroligt rädd jag är för tandläkaren, finns liksom inga ord som räcker till. Vet inte hur man ska övervinna det heller, riktigt obehgligt är det. Usch! Får ligga där i tandläkar stolen och tänka på min och Jims shopping som vi ska göra i eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

ELla, shutter island är ingen skräckis :P

2010-03-25 @ 17:07:25
Postat av: Daniella

Haha är den inte? Var jag heeelt hundra på, haha =)

2010-03-25 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback