29/3-10

Nu är vi "hemma" igen. Åkte till djurmagasinet och köpte nytt halsband åt Jum-Jum och även en ny nosgrimma. Passade på att väga honom när vi var där och hela 4kg har han gått upp efter kastreringen i augusti. Nu väger han 32 kilo. Har inte tänkt på att ha har blivit större eftersom man ser honom hela tiden men lite bredare har han nog blivit. Skulle inte göra något om han la på sig lite till för han är fortfarande lite unghundsaktig i kroppen. Haha bambi på hal is, typ =)

Har hunnit planera lite vad som ska hända i veckan också. Onsdag blir det träff med Emelie, strosa på stan och kolla in den nya lilla valpen. Undra om jag fåt hålla den? Jag får knappt hålla Silas eftersom jag råkade dra han lite i ena benet en gång när jag skulle lyfta upp honom. Men ingen skada skedd eller hur Em ;) På torsdag är det jobb hela dagen sen åker jim, jag och jum-jum upp till stockholm för att äta middag och dricka drinkar med mamma och sanna. Jim får köra, haha ;)

Vi hörs senare
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback