29/3-10

Nu sitter jag i soffan igen efter att ha flängt runt lite överallt med Jim. Har hunnit med en vända i moraberg och en snabbfika hemma hos Tom och Johanna. Dom visade sin nya Baby Björn som dom köpt. Haha vi lyckades få på mig den där och skulle stoppa ner en katt i den men Lillemor hade hunnit smita iväg och Benny är för stor för den lilla Baby Björnen. Får helt enkelt vänta till juli då lille Elliot får inviga den, haha. Om jag vore katt hade jag också kutat därifrån. Daniella + BabyBjörn= Livsfara! Dom bjöd iaf på otroligt gott Chai tee, mums! Måste hitta ett sånt jag me.

Nu börjar snart Håkans bar, måste förbreda lite och hoppa in i duschen om jag hinner. Vi hörs imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback