30/3-10

Halloj!
Idag har jag varit riktigt effektiv. Var på gymmet i förmiddags och körde gärnet. Sen var det bara att hoppa in i duschen för efter det äkte jag ner till Johanna. Tycker det är otroligt roligt att ha någon att spendera mina dagar ihop med =) haha. Vi drack chai tee och strosade runt på deras tomt. Underbart väder ute och det var skönt att se att nästan all snö är borta hos dom. Älskar deras etage tomt, där kommer det solas i sommar! Nu ska jag åka ner på stan igen för ikväll är det kalas för lilla Disa och hon måste ju få en liten pressent. Tror det får bli en fin vårklänning till den lilla stumpan :)

Hörs senare
Daniella


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är skitkul tycker jag också =)

2010-03-31 @ 09:46:54
URL: http://johannabredenberg.blogg.se/
Postat av: Daniella

Åh har du skaffat blogg =) Äntligen!

2010-03-31 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback