3/3-10

Joho då jag kom iväg till gymmet. Körde riktigt hårt till och med. Kanske aningen dumt med tanke på att har mitt första PT möte imorgon där. Peter tror jag min coach hette, hoppas han är bra! Nu jävlar ska det bli ändring. Maten har jag redan lyckats lägga om, det trodde jag skulle vara det svåra men jag hade lessnat på all skit mat så jag slutade helt enkelt äta det. Om någon annan vill ha kött och pommes så gör jag bara en god sallad och tar en litenm köttbit till de för att få i mig protein. Nu är det bara sockret jag ska bli kvitt, det mina vänner kommer bli svårt! Och träningen är på G, nu börjar det kännas kul och lätt att ta sig dit =)

Nu ska en svettig Daniella hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback