9/3-10

Känner mig lite seg idag. Vet inte vad det är för fel, liten influensa kanske? Inget att hänga upp sig på så idag är det möte med min PT som gäller. Hatar att han inte kan ha tid på dagen utan att vi har möte vid sju ikväll. Nu ligger jag ju bara här och väntar. Okej kanske inte ska klaga, ganska skönt iofs =) Imorgon är det jobb som gäller så det kan vara skönt att bara slappa idag. Hoppas på lite träningsvärk så det känns att man har jobbat ordentligt. Fick ingen värk från träningen igår trots att jag tog i till tusen. Skumt? Jaja, jag ska iaf be Peter lära mig några bra mag övningar idag tänkte jag. När man går på Core passen så funkar det ju jätte bra men när man ska träna magen själv så har jag glömmt alla övingar haha.

Nu är det dags för lite mango =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback