9/3-10

Åh jag sitter och kollar runt på Ikea och planerar tapeter och färger till vår lägenhet. Jag längtar så mycket tills vi flyttar hem igen och allt är tipptopp fint. Allt ska fixas! Nu kommer det bara vara hallen kvar att fixa sen är allt heeelt nytt. Ska måla om sovrummet, fixa nya tapeter i vardagsrummet och toan kommer vara så grymt fräsch när allt blir klart. Köket är jag redan så jäkla nöjd med så där ska inget ändras. Längtar massor!!! Nu kommer man kunna bo i den här lägenheten länge och inte leta annat boende eller så. Man kan till och med skaffa en liten knodd där nu ;) Åh va kul det ska bli att fixa och flytta hem igen <3

Hörs senare, jag ska leva på mitt lyckorus ett tag
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback