11/5-10

Okej hur snurrig är jag inte om jag stressar upp ur sängen för att hinna med min tvätt tid innan någon annan har tagit den. När jag kommer ner till tvättis så blir jag förbannad när jag ser att någon liten morgonpigg jävel redan har tagit min tid, fan. För att sedan se att jag har mig själv att skylla eftersom min bokade tvätt tid var igår och inte idag. Inte ens en tvätt tid kan jag komma ihåg utan att kolla i almenackan. Nu fick jag en ny tid på måndag - PÅ MÅNDAG! Fatta hur mycket jag kommer behöva tvätta då. Typiskt! Skön start på dagen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å fy fan, du börjar ju bli lika virrig som jag!

2010-05-11 @ 20:57:24
URL: http://johannabredenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback