12/5-10

Åhoj nu är jag propp mätt. Blev en sen middag för mig idag som bestod av grillad biff med vitlöks stekta champinjoner. Mums! Jag har hunnit med att klippa mig också. Jag har inte varit hos frissan på flera år men jag klipper mina toppar själv titt som tätt. Nu var det dock ett tag sen så det var behövligt. Ska klippa Jimpa snart igen också, hans hår växer som ogräs. Tänk om mitt hår kunde växa lika fort. Lycka!

Nu ska jag fortsätta kolla på Anna Ankas assisten och sedan böjar Greys =) Jimpa har glömt sin mobil hemma så vi får se när han dyker upp. Tror inte det blir så sent med tanke på att vi ska möta mamma imorgon för en lunch.

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback