1/5-10

Oj sorry för taskig uppdatering! Bröllopet igår var helt otroligt. Alla var så fina och vilken kyrka =) Lucia var jätte vacker i sin klänning och Garbriel fin i sin kostym. Efter bröllopet så åkte Jim och jag ut till Viksberg. Där stannade vi dock bara en liten stund eftersom vi var så trötta. När vi kom hem så kollade vi på film och sedan slocknade vi.

Nu är Jim uppe i stockholm för att kolla fotboll, han kommer väl hem runt sju tiden igen. Jag har varit modig och åkt hans jobbarbil helt ensam till affären. Den är så stor och läskig, bilen alltså inte affären. Fick med mig all handling till veckan och såklart lite gottis tills ikväll. Körslaget final (HEJA MARIE!) och sedan långfilm. Kan det bli bättre? Nixpix!

Nu ska jag plocka undan lite här hemma för snart börjar en bra film på canal+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback