26/5-10

Oj jag slocknade direkt efter DH igår, Jimpa med. Gud va mysigt det är att somna brevid den personen man älskar <3 Längtar till semestern (jävla tjat!) så vi kan få vakna upp tillsammans också. Nu går Jim upp flera timmar innan mig och jag får nöja mig med en liten puss i pannan innan han går till jobbet, missförstå mig inte det är mysigt det med. Men inte alls lika mysigt som att ligga och kela på morgonen i en halv timme eller så. Åhhhh myyyyys!

Idag blir det skärholmen för shopping sen ska vi ut till viksberg och hämta vår vovve och hälsa på deras nya lilla valp =) Åh finns inge sötare en valpar. En golden dessutom! Fin fin fin <3

Nu måste jag börja göra mig iordning för det är jobb som står på schemat idag. Skönt att vädret är med oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback