5/5-10

Natten har varit ett helvete. Det är något fel på magen min, det spänner och gör så fruktansvärt ont sen att allt jag stoppar i mig försvinner ur kroppen lika fort gör ju inte saken bättre. Måste vara medicinerna som krånglar igen =( Så idag tog jag en rejäl sovmorgon och nu sitter jag här och sippar på en kopp tee och har fått i mig en actimel. Hoppas att solen kommer till balkongen snart så jag kan sätta mig där ute i friska luften och förhoppningsvis få lite färg i ansiktet.

Ikväll ska vi på kalas hos Johanna och Tom. Johanna fyller hela 22 år och ska bjuda på massa gott enligt hennes blogg. Får se hur mycket jag vågar stoppa i mig och hur pigg jag är. Jim ska iväg och träna på kvällen så vi blir väl bara kvar en lite stund men trevligt ska det bli!

Vi hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback