8/5-10

Nu har jag fått i mig lite lunch. Känns behövligt med tanke på vad som väntar ikväll, hehe. Jim får äran att agera fylletaxi så jag kommer hem säkert iaf =) Gud så jag har längtat efter den här dagen. Med tanke på att jag har världens bästa kollegor så kommer det bli en toppen kväll. Det ska bli god mat, god dryck och självklart ska vi hinna med ett bad i Petras utepool (uppvärmd!), sen var det något mer också...juste, möte ;)

Igår hade vi en trevlig kväll ute i Viksberg. Tom var en mästare på att grilla så maten blev huuuur god som helst. Vi pratade om allt och inget och spelade spel. Vi kunde sitta ute hela kvällen också tackvare deras uterum, toppen! Fasiken vilken lyckad helg =)

Vi hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback